Jeg ville stemt dette partiet i dag:

Gratulerer, Petter!! Og gratulerer til meg!

søndag 27. februar 2011

En herlig spurtrevansje av Petter Northug i dag!

Deilig å sitte hjemme på sofaen og se langrennsgutta slite seg rundt i Oslomarka.

Heia Norge i Ski-VM!

Og i tilfelle noen skulle bry seg (antageligvis ikke, men men):

Også glad for at jeg har Trumf Visa kort nå. Siden Norge har fått tre gull hittil, så får jeg 3% ekstra Trumf bonus på Meny. Dette i tillegg til de 3% jeg får med Trumf Visa uansett.

Håper på flere gull utover uka, så blir det en fin handletur på fredag tenker jeg.

(VG, VG, VG)




Labels:

1 kommentarer:

Bergan Bank AS sa...

Dårlig gjort av deg å utnytte andres hardt arbeid på den måte, er det noen som skulle hatt 3% så måtte det være norstug.

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen

Bloggurat Blogglisten

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .