Jeg ville stemt dette partiet i dag:

Askehysteriet må ikke vinne

onsdag 21. april 2010

Er du en av de mange som har unngått å kjøpe flybilletter til sommerferien - eller sågar avbestilt reisen - på grunn av frykt for vulkanaske?

Dette vulkanutbruddet kommer ikke til å vare evig og selv om det kanskje skal holde på en liten stund til, er det ingen selvfølge at askeskyer kommer vår vei hele tiden.

Vulkan, svineinfluensa, terrorisme. Det er mye som kan skremme folk fra å dra på tur og hygge seg.

Min oppfordring er å følge med, bruke sunn fornuft og ikke la engstelsen ødelegge for hyggen!

Vulkannytt: VG, VG, VG, TV2



Labels:

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg forstår godt at mange ikke vil reise med fly
lenger hvis de ikke må. Og en annen ting, hvofor skal jeg i framtiden betale høyere forsikringspremier og flybiletter for de som reiser og ikke kommer seg hjem? Indirekte gjør jeg det for de som bor på å hoteller i dagevis og som får alt betalt av forsikringer og/eller flyselskaper. Disse kostnadene blir det oss kunder som må betale for før eller senere.

Hvorfor ikke bruker tog, bil eller båt? En ferie i Europa kan ha sine fordeler.

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen

Bloggurat Blogglisten

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .