Jeg ville stemt dette partiet i dag:

Norge bør melde seg ut av Europa

søndag 30. mai 2010

Det er tydelig etter nattens Eurovision-fiasko at norsk musikksmak er fundamentalt forskjellig fra resten av Europa.

Det norske bidraget "My Hard Is Yours" fikk ikke særlig mange poeng, mens en annen "norsk favoritt", nemlig den svenske sangen ikke engang kvalifiserte seg til finalen.

Farvel, Europa!

Norge (og kanskje Sverige?) pakker sammen og melder oss inn i USA.

Kilder: VG, VG, VG, VG, TV2,



Labels:

16 kommentarer:

Anonym sa...

lol?

Thomas sa...

Kjempelogikk! Grunnet forskjellig musikksmak melder vi oss ut av Europa! Fantastisk forslag!
Hvordan tolker du da fjordårets eurovision vinner? Hadde europa plutselig helt lik musikksmak som oss da?

Det går an å se litt lengre frem enn sin egen nesetipp og faktisk komme med noe vettugt å skrive istedenfor slikt vrøvl som dette..

Tors sa...

@ Thomas: Jeg tror Petter er helt seriøs. Lykke til videre.

Anonym sa...

Lytt til alle bidragene her: http://spotmylist.com/eurovision_2010.html

Anonym sa...

Hvis sangen hadde hatt det navnet du skriver, så hadde vi kanskje hatt en sjanse, he he.
"My HARD is Yours..."

Anonym sa...

Ja, for Didrik hadde nok slått an skikkelig i USA...

Unknown sa...

Fy søren, hvet du hva du snakker om? vi vant jo i fjor?

Anonym sa...

kansje vi ikke vant fordi sangen sugde bigtime

Anonym sa...

I fjor var det kanskje lettere. Men det kan jo stemme det om musikksmak. Synes at Muri, A1 og Maria var MYE bedre, synes den gang at det var latterlig at han ble stemt frem og fikk rett i mine spådommer...

Anonym sa...

Enig med Anonym 13.47

Jeg liker egentlig hverken Muri eller Didrik, men jeg er 100% overbevist om at Muri hadde kommet myyyyyyye lengre enn Didrik, kanskje tilogmed tatt premien hjem.

Anonym sa...

ladidadidadidaaaaaaaaaa..... hehehehe. Jækla fint vær ute, fatter ikke hva jeg sitter her for...

Anonym sa...

Vi vant i fjor, rart folk ikke stemmer på norge for å holde på et år til x-x (IRONISK)

Anonym sa...

Mange av de beste prog-acts kommer fra nettopp Sverige. Det er faktisk helt utrolig hvor mye bra musikk som produseres i det lille landet, jeg vil påstå at Sverige er landet som den største andelen av mine favorittband/-artister er fra. Og da snakker jeg ikke om kommersiell pop og music hits. Norge har en generell UKULTUR innen musikk, folk ser ikke lenger enn sin egen nesetipp når de søker etter "ny" musikk. Så jeg er enig i det, at musikkmessig bør vi som nasjon pakke kultursekken og lære av andre land, som Sverige.

cupcake sa...

usa... nei saa ekkelt.. nei vi blir her..

Roger Andersen sa...

det er ekkelt her også, spesielt når vi mener at en sang som dette har sjangs i Grand Prix

Anonym sa...

homo-per mente didrik kunne vinne.

Sånn kan det gå når trendye homser som har vært litt ut i verden kommer med hele vettet. virker som om de har peiling på alt men så er det hele bare et melodramarama for de spesielt intesserte.

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen

Bloggurat Blogglisten

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .