Jeg ville stemt dette partiet i dag:

Jeg ser en sammenheng her

tirsdag 1. desember 2009

Som overskriften sier, jeg ser sammenhenger i samtiden og samfører disse med sammenkokte...sannheter?

Denne gangen gjelder det våre gryntende "venner". De dukker opp i media rett som det er, i ulike sammenhenger men med en ting felles: de er farlige!

For eksempel viser det seg nå at én marsipangris er like farlig som syv kokosboller. Dette kommer frem samtidig som Norge invaderes av villsvin. Og selvfølgelig svever vi alle i livsfare på grunn av svineinfluensaepidemien.

Svin er altså grisefarlige. Eller er det bare noe "de" prøver å få oss til å tro for å lede oppmerksomheten vår bort fra alvorligere ting???

Jeg bare spør.

Uansett, jeg føler meg trygg. For gudskjelov skal jeg vaksinere meg mot svineinfluensaen snart, jeg liker ikke marsipan (ikke kokosboller heller) og jeg er ikke veldig redd for at villsvin skal rote til avlingen min (som består av en basilikum i vinduskarmen).


Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.




Labels:

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen

Bloggurat Blogglisten

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .