Jeg ville stemt dette partiet i dag:

Hva feiler det folk?

lørdag 12. juni 2010

"Jeg liker er en jente men hun liker ikke meg. Jeg får vel skade henne litt da. Men jeg vil ikke gjøre det selv, nei jeg leier inn en tilfeldig person til å gjøre det. Kidnapping og syre tenker jeg vi prøver. Men hvem skal jeg få til å gjøre det? Hmmm, jeg får vel spørre en av drosjepassasjerene mine. Eller kanskje han der gatemusikanten som jeg passerer hver dag og som er så flink på trekkspill vil gjøre det for en liten slump penger."

Slik, eller i alle fall omtrent slik, skal hjernen til vedkommende som fikk den stakkars jenta kidnappet og drept ha fungert. Han var tilsynelatende ganske åpen om sine planer da han prøvde å rekruttere flere personer til å utføre ugjerningen for ham.

Noen burde ha sagt fra! Noen burde ha forstått at denne mannen var fullstendig syk i hodet.

Men nei, frykt og grådighet og galskap får fritt spillerom av og til.

Sånn er det vel bare?

Media: VG



Labels:

11 kommentarer:

Samantha sa...

En følge av vårt fargerike fellesskap. Takk, Gro H. Brundtland!

Anonym sa...

Den muslimske kulturen er noe vi er stolt av å ha fått innført i Norge. Korset (?) skal selvsagt bort av flagget da det sårer vårt muslimske herrefolk.
Jentene skal vansires med syre eller aller helst drepes om dem ikke lar seg underkue.
Gud så jeg respekterer dere muslimer!

Anonym sa...

Hva feiler folk?
Folk må jo bli sinnsyk av å leve i middelalderen i 2010.
Det paradoksale er at SV, AP og resten av de røde muslimvennene er dem som står aller nederst på rangstigen hos muslimene.

Anonym sa...

Dette er ganske vanlig i Pakistan og India. Ikke bare brukes syre, men ofte skjer det "ulykker"på kjøkkenet i hjemmene. Gassapparater eksploderer og dette fører til brannskader som vansirer de ulykkelige kvinnene for livet, eller dreper dem.
Selvsagt arrangert av misfornøyde ektemenn.Hva annet kan vi vente enn at dette kommer hit også...

Anonym sa...

Naiviteten blant de rødgrønne er åpenbar. Så lenge noe er mot USA og Israel så er dem for. Koste hva det koste vil...

Espen sa...

Personlig mener jeg at media burde prøve å "tie ihjel" disse syreangrepene, isteden. Det kan høres ut som en meningsløs strategi, men det de oppnår med å drive denne reklamen, er at gærne folk som ikke visste at det var mulig å være så motbydelige, nå lærer. Og at dette etterhvert sprer seg til etniske grupper som ikke har sett ondskapen før.

Forøvrig er det min mening at det er for lave straffer for voldsforbrytelser her i landet.

Anonym sa...

Den etniske gruppen som ikke har sett ondskapen før hahahaha Espen, var det ikke en nordmann som drepte hu a? o.O hvem er den virkelig syke da? Den som tenker en handling, eller den som utfører det!

Klapp igjen med alt islampratet deres, den dagen dere får nok kjennskap til Islam kan dere komme å diskutere den religionen (Og en hver annen religion).

Anonym sa...

Det hr ingen betydning hvilken religion noen av disse mennene har eller hvilket land de opprinnelig er fra. Den sykeste av dem er hjernen, den svakeste er utføreren og de skyldigste er alle de som NÅ kommer krypende frem og forteller at de har visst at dette skulle skje uten å gjøre noe med det. Disse menneskene kunne stoppet et liv fra å gå tapt, og i hvertfall et liv fra å havne i fengsel for lang lang tid. Faiza er den uskyldige i alt dette, og likevel den som måtte betale den hardeste straffen av alle, mens hjernen og utføreren vil få en straff som ikke kan stå i forhold til deres handlinger. For alle de andre håper jeg inderlig at samvittigheten vil forfølge dem for resten av livet.

Anonym sa...

Ser at Kreket Mullah Eh, Mullah Krekar sier at høyresiden er en av hans fiender.
Ergo er venstresiden med flakkende blikk-Jens hans venner!
Dette må vel alle de som stemte på de Rødgrønne-
landssvikerne være stolte av.
Jeg eier ikke våpen, men fortsetter det sånn så må jeg vel snart kjøpe ett.
Jeg godtar ikke at muslimene overtar Norge!

Anonym sa...

hahaha, herregud.. her var det mange idiotiske kommentarer fra litt dumme frp folk virker det som. Dere vet, det er en velgertendens at folk med lavere utdanning stemmer frp, mens folk med høy utdanning ofte stemmer SV, Venstre eller Høyre (høyre og frp er svært forskjellige).

Med en gang det er en MUSLIM som gjør noe dumt, da er det plutselig religionen sin feil, men det er aldri kristendommen som er årsaken når det er norske forbrytere eller kriminelle, og den listen er også rimelig lang. Det er jo faktisk flest norske kriminelle i norge, selv om det ikke virker sånn pga media.

Dere kan jo google litt om de gærne kristne sektene også, det finnes jo en del av de også. Religion i seg selv er ikke så bra GENERELT etter min mening, men da er kristendommen og islam likestilt.. bibelen og koranen er så og si like i innhold, bare bytt ut noen navn på personer og byer her og der.

Og ja, om vi sender hjem Mulla Krekar så kan han jo med glede få noen til å bombe oslo, fordi da er han jo ikke selv her lenger, da sitter han trygt i sitt eget land og kan drive ordentlig terrorvirksomhet. Hvorfor skal han gidde å drive terror i oslo når hele hans familie bor her? Jeg digger ikke krekar akkurat, han er en idiot, men PRØV å tenk litt lenger da flere frp'ere.. dere går jo rett på en smell på siv jensen sin karisma og populistiske spill.

Mats sa...

"hahaha,Herregud" er tydeligvis ikke skarpeste kniven i skuffen selv. Det han/hun er opptatt av er altså at en gjennomsnitts Frp velger har lavere utdanning en personer som stemmer andre partier. (Altså en agenda om dem og meg i forhold til politisk tilhørighet) Dernest er hun oppttatt av å beskrive religioners likeverd i faenskap - og det er her hun gjør den STORE blemma, når hun sammelikner Islam og Kristendom - Koran og Bibel.. To skrifter som er totalt forskjellige i karakter og tråd! Jeg kan dem begge ganske godt... "hahaha-herregud" har vel knapt kikket i dem?
Om utdanningsnivå sa noe om politisk opplysthet, vil jeg tippe at "hahaha-herregud" ikke har det høyeste nivået av utdanning selv...

Legg inn en kommentar

Søk i bloggen

Bloggurat Blogglisten

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .